targeted.gr

THEON: Νέα συμφωνία €50 εκατ. με τον OCCAR για το θερμικό σύστημα IRIS-C

Χατζημηνάς - THEON

Η Theon International ανακοίνωσε την υπογραφή νέας σύμβασης μέσω του οργανισμού OCCAR (Οργανισμός Συνεργασίας για τον Εξοπλισμό Άμυνας), εξασφαλίζοντας παραγγελία για το θερμικό clip-on IRIS-C από τη Γερμανία και το Βέλγιο. Η αρχική αξία της συμφωνίας ανέρχεται σε 50 εκατ. ευρώ, με δυνατότητα προαίρεσης που μπορεί να ανεβάσει το συνολικό ύψος στα €150 εκατ.

Εκτέλεση παραγγελίας και δυναμική του IRIS-C

Η πρώτη φάση του έργου θα παραδοθεί την περίοδο 2026–2027, ενισχύοντας σημαντικά το ανεκτέλεστο υπόλοιπο της εταιρείας. Η Theon εκτιμά ότι τα πρόσθετα δικαιώματα αγοράς θα ενεργοποιηθούν πλήρως από τους πελάτες.

Το IRIS-C αποτελεί θερμικό clip-on νέας γενιάς, συνδυάζοντας νυχτερινή όραση και θερμική απεικόνιση, με προηγμένες δυνατότητες διασυνδεσιμότητας. Η καινοτομία αυτή έχει ήδη προσελκύσει διεθνές ενδιαφέρον, τοποθετώντας το προϊόν ως βασικό εργαλείο για τους στρατούς που το υιοθετούν.

Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει διαθέσει περισσότερα από 200.000 συστήματα νυχτερινής όρασης παγκοσμίως, ενώ η γκάμα θερμικών και ψηφιακών προϊόντων αναμένεται να καλύψει το 20% των εσόδων το 2026, με περαιτέρω αύξηση τα επόμενα χρόνια.

Δείτε επίσης: EmiCert: Στρατηγική Συμμαχία με τον Διεθνή Όμιλο CTI Group
Δηλώσεις διοίκησης

Ο ιδρυτής και CEO, Κρίστιαν Χατζημηνάς, σημείωσε ότι η Theon «κέρδισε τον μεγαλύτερο ευρωπαϊκό διαγωνισμό φορητού εξοπλισμού για το 2025, αποδεικνύοντας την τεχνολογική υπεροχή των λύσεών της».
Αντίστοιχα, ο αναπληρωτής CEO, Philippe Mennicken, ανέφερε ότι οι νέες παραγγελίες «αποτελούν επιβεβαίωση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες και της αξιοπιστίας των συστημάτων της εταιρείας σε ακραίες συνθήκες».

Στρατηγική παρουσία σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή

Η νέα συμφωνία συνδέεται με την πρόσφατη δραστηριοποίηση της Theon στο Βέλγιο, με επενδύσεις μέσω της Andres Industries AG για τεχνική υποστήριξη και γραμμή συναρμολόγησης θερμικών/ψηφιακών συστημάτων.

Η Ευρώπη και η Μέση Ανατολή παραμένουν στρατηγικές αγορές για την εταιρεία, καθώς η ζήτηση για ηλεκτροοπτικό φορητό εξοπλισμό βρίσκεται σε άνοδο. Η Theon στοχεύει να διπλασιάσει τη συνεισφορά των προϊόντων θερμικής απεικόνισης και των συστημάτων A.R.M.E.D., ώστε να καλύπτουν μεσοπρόθεσμα το 50% των συνολικών πωλήσεων.

Επόμενα βήματα

Η εταιρεία θα δημοσιοποιήσει τα οικονομικά αποτελέσματα γ’ τριμήνου στις 3 Νοεμβρίου και λίγες μέρες αργότερα, στις 6 Νοεμβρίου, θα πραγματοποιήσει στην Αθήνα Ημέρα Κεφαλαιαγορών, όπου θα παρουσιάσει το στρατηγικό σχέδιο «THEON NEXT».

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: Νέα στρατηγική συνεργασία ΕΑΣΕ – Volvo Car Hellas με έμφαση στη βιωσιμότητα