Τα 3 top επαγγέλματα του μέλλοντος στην Ελλάδα
Μία ερώτηση βασανίζει τα παιδικά μας χρόνια: Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις; Και παρά τις αστείες κατά καιρούς δηλώσεις, πρόκειται για θέμα που μόνο αστείο δεν είναι. Και ειδικά σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, όπου προοδευτικά αρχίζουν να εμφανίζονται περισσότερες ευκαιρίες από ποτέ, οι δυνατότητες είναι πολλές. Ενώ η εστίαση και ο τουρισμός έχουν συνδεθεί από καιρό με την ελληνική επαγγελματική σκηνή, υπάρχει μια ανατροπή με σύγχρονο αέρα. Μάλιστα, το μέλλον της επαγγελματικής ενασχόλησης φαντάζει αρκετά φωτεινό για τα επαγγέλματα του μάρκετινγκ, της αισθητικής ιατρικής και του τουρισμού. Τρεις τομείς αναδιαμορφώνουν την αγορά εργασίας και τα επαγγέλματα του μέλλοντος στην Ελλάδα: το Digital Marketing, η Αισθητική Ιατρική και η διαρκώς trending βιομηχανία της φιλοξενίας. Πάμε να δούμε τι έχουν να προσφέρουν οι τομείς ενασχόλησης αυτοί και τι ακριβώς κρύβουν από πίσω;
1. Digital Marketing
Σκεφτείτε οποιαδήποτε επιτυχημένη ελληνική επιχείρηση. Όσο ελκυστικό και να είναι το προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρει, οι πιθανότητες σίγουρα δεν θα ήταν με το μέρος της αν δεν είχε μια εταιρεία digital marketing να την υποστηρίζει. Στο σημερινό ψηφιακό τοπίο, οι επιχειρήσεις μπορούν να κερδοφορήσουν μόνο εάν επενδύσουν σε στρατηγικές που συναντούν τους καταναλωτές εκεί που βρίσκονται συνεχώς — δηλαδή online.
Γιατί το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μέσα στα πράγματα πιο πολύ από ποτέ; Γιατί οι δυνατότητες που προσφέρει είναι πραγματικά αδιανόητες! Από hotel marketing έως ιατρικό marketing ή ακόμα και φαρμακευτικό marketing, καταλαβαίνουμε ότι δεν υπάρχουν περιορισμοί. Ταυτόχρονα, καθώς οι επιχειρήσεις πολλαπλασιάζονται σε κάθε τομέα, η ζήτηση για ιστοσελίδες αλλά και για ελκυστικό, στοχευμένο περιεχόμενο δεν ήταν ποτέ πιο έντονη. Και εδώ ακριβώς έρχονται να βοηθήσουν τόσο οι υπηρεσίες Digital Copywriting όσο και η κατασκευή ιστοσελίδων (αφού αυτά τα κείμενα κάπου πρέπει να προστεθούν!).
Το digital marketing είναι κάτι πολύ παραπάνω από μια τυχαία χορηγούμενη διαφήμιση στα social media. Γιατί; Γιατί σκοπός είναι όχι απλώς η προώθηση της εκάστοτε επιχείρησης, αλλά ο σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και εν τέλει η δημιουργία ενός brand που το κοινό θα ξεχωρίζει και θα επιλέγει συνειδητά και συστηματικά. Αν προσθέσουμε σε αυτά και τις υπηρεσίες SEO που τοποθετούν τις επιχειρήσεις στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, καταλαβαίνουμε πως το ψηφιακό μάρκετινγκ στην Ελλάδα δεν επιβιώνει απλώς, αλλά ανθεί με ραγδαίους ρυθμούς. Και όταν έχουμε να κάνουμε με ένα καταναλωτικό κοινό που είναι πάντα με το κινητό στο χέρι, πραγματικά δεν υπάρχουν όρια!
2. Αισθητική Ιατρική
Αν ένα πράγμα θέλουν όλοι, είναι να διατηρούν την ομορφιά και τη νεανικότητά τους. Και εφόσον μαγικό ελιξίριο για τη διατήρησή τους δεν υπάρχει, όλοι στρέφονται στο plan B. Ποιο είναι αυτό; Η αισθητική ιατρική, με τις ενέσιμες θεραπείες και τα πρωτόκολλα αναζωογόνησης που προσφέρει! Την πρωτιά φυσικά στις αισθητικές θεραπείες κρατάνε, όπως είναι αναμενόμενο, τα ενέσιμα. Η ενέσιμη βοτουλινική τοξίνη και το ενέσιμο υαλουρονικό οξύ μπορούν πραγματικά να ανανεώσουν άμεσα και ανώδυνα κάθε πτυχή του προσώπου. Με την ενέσιμη βοτουλινική τοξίνη «παγώνουν» οι μύες που είναι υπεύθυνοι για το σχηματισμό ρυτίδων στο πρόσωπο, ενώ το ενέσιμο υαλουρονικό «γεμίζει» βαθιές ρυτίδες και πτυχώσεις, προσφέρει όγκο (hello juicy lips) και βελτιώνει.
Οι δυνατότητες όμως και η θελκτικότητα που ασκεί η αισθητική ιατρική δε σταματούν στα ενέσιμα. Αισθητικές θεραπείες όπως η μεσοθεραπεία, το microneedling με Dermapen 4, τα χημικά peelings και η μικροδερμοαπόξεση με διαμάντι μπορούν πραγματικά να μεταμορφώσουν το δέρμα. Το αποτέλεσμα; Λεία, λαμπερή επιδερμίδα, χωρίς δυσχρωμίες, χωρίς σημάδια, χωρίς έντονους πόρους! Έτσι, καταλαβαίνουμε το λόγο που η αισθητική ιατρική πάντα θα κατέχει την πρώτη θέση. Η επαγγελματική ενασχόληση συνεπώς με τον συγκεκριμένο τομέα είναι μια επιλογή που σίγουρα δεν θα απογοητεύσει!
3. Βιομηχανία της Φιλοξενίας
Όταν σκέφτεστε την Ελλάδα, τι σας έρχεται στο μυαλό; Τα μπλε και λευκά τοπία της Σαντορίνης, τα κρυστάλλινα νερά του Ιονίου και η ζεστή αγκαλιά της ελληνικής κουλτούρας. Η βιομηχανία της φιλοξενίας είναι εν τέλει η ουσία της ίδιας της Ελλάδας, επισημαίνει η συντακτική ομάδα του targeted.gr. Με εκατομμύρια τουρίστες να κατακλύζουν την Ελλάδα κάθε χρόνο, σίγουρα δεν εκπλήσσει το γεγονός ότι η βιομηχανία της φιλοξενίας θα βρίσκεται πάντα ανάμεσα στα επαγγέλματα του μέλλοντος. Μάλιστα, καθώς οι απαιτήσεις του κοινού αυξάνονται σωρηδόν, η επιθυμία για ποιοτική, πολυτελή διαμονή γίνεται ολοένα και πιο έντονη, ιδίως σε περιοχές με γραφικά τοπία, μαγευτικές εναλλαγές σκηνικού και ομορφιά σε κάθε γωνιά. Βέβαια, η βιομηχανία της φιλοξενίας δεν περιορίζεται απλώς στο να υποδέχεται και να εξυπηρετεί τους επισκέπτες. Δημιουργεί εμπειρίες. Κορυφαία ξενοδοχεία, όπως το Kyniska Palace στον εντυπωσιακό Μυστρά, το Apanemo Hotel στη συγκλονιστική Σαντορίνη και το Calilo στην απρόβλεπτη Ίο είναι παραδείγματα του πώς η ελληνική φιλοξενία συνδυάζει τη σύγχρονη άνεση με την παραδοσιακή ελληνική πολυτέλεια.