Στελέχη της Gaming βιομηχανίας προβλέπουν κλεισίμο εταιρειών το 2024
Διευθυντικά στελέχη στη βιομηχανία των video games προβλέπουν συνέχιση της δυσμενούς τάσης με μαζικές απολύσεις σε εταιρείες ανάπτυξης, τόσο το 2024 όσο και πιθανότατα το 2025.
Ο Farhan Noor, προγραμματιστής που παρακολουθεί στενά τις απολύσεις, εκτιμά ότι περίπου 10.500 εργαζόμενοι έχασαν τις θέσεις τους κατά τη διάρκεια του 2023.
Λιγότερο από έναν μήνα στο 2024, και ήδη υπάρχουν προγραμματισμένες περικοπές προσωπικού της τάξεως των 3000.
Παράλληλα, ένας CEO, του οποίου η ταυτότητα παραμένει ανώνυμη, μίλησε στο GamessIndustry.biz, δηλώνοντας πως εάν το 2023 χαρακτηρίστηκε από απολύσεις, το 2024 θα είναι η χρονιά των χρεοκοπιών. Υπογραμμίζει ότι αυτό ισχύει όχι μόνο για τους προγραμματιστές, αλλά και για τους εκδότες, τα μέσα ενημέρωσης και τους εξωτερικούς συνεργάτες των εταιρειών αυτών. Δυστυχώς, εκτιμά ότι ο χώρος των video games πλήττεται από μη κερδοφόρες επιχειρήσεις και προβλέπει ότι ο “πόνος” θα διατηρηθεί ακόμη και για δύο επιπλέον έτη.
Ένα άλλο στελέχος εταιρείας δήλωσε ότι έγινε έγκριση για πολλά παιχνίδια κατά τα έτη 2020 και 2021. Εκφράζει την άποψη ότι πρέπει να επιστρέψουμε σε επίπεδα κυκλοφοριών προ-πανδημίας, και αναμένει ότι αυτή η διαδικασία θα πάρει περίπου δύο χρόνια.
Επισημαίνει επίσης ότι οι μεγάλοι εκδότες έχουν ήδη αντιληφθεί ότι υπογράφονται λιγότεροι τίτλοι. Αυτό φαίνεται να ισχύει παγκοσμίως, καθώς τα ψηφιακά καταστήματα, όχι μόνο του Steam, είναι υπερφορτωμένα με παιχνίδια που δεν έχουν την ίδια επιτυχία όπως στο παρελθόν.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από το GDC, περισσότερα από 3000 άτομα ρωτήθηκαν για το πόσο ανήσυχοι είναι για τις προηγούμενες και επερχόμενες απολύσεις έως τον Οκτώβριο του 2024. Το 14% ανέφερε ότι είναι ιδιαίτερα προβληματισμένο, το 16% κάπως προβληματισμένο και το 26% λίγο προβληματισμένο.