Softweb: Η καινοτόμος πλατφόρμα που ψηφιοποιεί τις καθημερινές εργασίες μιας εταιρείας
«Μια εταιρεία πληροφορικής που δραστηριοποιείται στον χώρο των επιχειρήσεων, με σκοπό να υποστηρίξει τη λειτουργία τους, πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίζει η ίδια τις ανάγκες των πελατών της και να μην περιμένει από αυτούς να της πουν τι θέλουν. Αυτό είναι κάτι πρέπει να το κάνουμε εμείς, αφού εμείς είμαστε οι εξειδικευμένοι», υποστηρίζει ο Χάρης Δημητρακόπουλους, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Softweb.
Μια πλατφόρμα με πολλές λειτουργικότητες που ψηφιοποιούν τις καθημερινές εργασίες που κάνει κάθε εταιρεία με το οικοσύστημά της, η οποία ανταποκρίνεται αναμφίβολα στις ανάγκες της Βιομηχανίας, προβάλλοντας δύο πολύ βασικά χαρακτηριστικά του χώρου ονοματισμένους πελάτες, δηλαδή πελάτες που τους αναγνωρίζει, αλλά και διευρυμένο πελατολόγιο με μεγάλο πλήθος κωδικών από παρεχόμενα προϊόντα.
«Είναι στο κομμάτι της αλληλεπίδρασης που έχει η εταιρεία με το οικοσύστημά της, το πελατολόγιό της και τους συνεργάτες της. Δηλαδή, όταν έχω να επικοινωνήσω με 1000 ή 2000 πελάτες και να τους ενημερώνω καθημερινά για παλιά και νέα προϊόντα και για τις προσφορές, αν αυτό το κάνω με παραδοσιακούς τρόπους θα χρειαστούν απίστευτες εργατοώρες και ενδεχομένως να γίνουν και πολλά λάθη, τα οποία επίσης μεταφράζονται σε εργατοώρες και οικονομικό κόστος», σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος ως προς το μεγάλο διαχειριστικό κόστος.
Για τέτοιου είδους ανάγκες χρειάζονται σύγχρονα και καινοτόμα προϊόντα που θα δίνουν ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις, όπως το Softweb Business Souite, το νέο εργαλείο της Softweb, η οποία ειδικεύεται στην ανάπτυξη Web και Mobile επιχειρηματικών λογισμικών και λύσεων και απασχολεί 55 εργαζόμενους με μέσο όρο ηλικίας τα 35 έτη, το οποίο και θεωρείται ως η «ναυαρχίδα» των προϊοντικών λύσεων της εταιρείας. «Είναι μια πλατφόρμα με πάρα πολλές λειτουργικότητες που ψηφιοποιούν τις καθημερινές εργασίες που κάνει κάθε εταιρεία με το οικοσύστημά της. Από το κομμάτι των πωλήσεων, των επιστροφών, της ενημέρωσης για νέα προϊόντα ή και τις προσφορές, μέχρι και τις ανάγκες διαχείρισης της αποθήκης». Πρόσθεσε ότι «πρόκειται για ένα καινοτόμο εργαλείο που ουσιαστικά ενώνει δύο κόσμους: Έχει στην καρδιά του και το web και το mobile περιβάλλον και έτσι “πιάνει” οποιονδήποτε τύπο χρήστη».
Σε ό,τι αφορά δε τους ανθρώπους κάποιας ηλικίας που δεν είναι απολύτως εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες, ο κ. Δημητρακόπουλος υποστηρίζει ότι πρέπει να μυηθούν πρώτα «στα πιο απλά, έτσι ώστε να εξοικειωθούν, για να ζητήσουν στη συνέχεια περισσότερα πράγματα».
Αναφέρθηκε επίσης στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην Ελλάδα , επισημαίνοντας ότι «παρόλο που την ευαγγελίζονται πάρα πολλές επιχειρήσεις, επί της ουσίας δεν έχει γίνει ακόμη πραγματική δουλειά στο κομμάτι αυτό».