Κάτι αντίστοιχο, κατά κάποιο τρόπο, συνέβη και με την Ιταλίδα περσόνα, η οποία μετά από δύο δεκαετίες στον χώρο της μόδας ως σύμβουλος σε μεγάλους οίκους πολυτελείας, όπως Kenzo και Issey Miyake, αποφάσισε ότι την ενδιαφέρει περισσότερο εκείνος του design. Βέβαια η Orlandi δεν σχεδιάζει, αναρωτιέμαι όμως πόσο ταλαντούχος και διορατικός χρειάζεται να είναι κάποιος για να μπορεί να προβλέψει την επιτυχία ενός δημιουργού. Συχνά δε σε περιπτώσεις που, για κάποιους σπουδαίους στις μέρες μας, η πόρτα των μεγάλων εταιρειών δεν άνοιγε με μεγάλη ευκολία.
Πάθος για το design
Αρχικά ξεκίνησε ως συλλέκτρια ιδιαίτερων αντικειμένων και επίπλων, κάτι που σύντομα έγινε πάθος της και λόγος για τη δημιουργία της γκαλερί το 2002. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, απέκτησε φήμη για τη διορατικότητά της στην προβολή νέων σχεδιαστών. Να αναφέρουμε για παράδειγμα πως ο Simon Farresin, ιδρυτής του στούντιο Formantasma με δεκάδες πλέον σημαντικών συνεργασιών, τη χαρακτήρισε σε μια συνέντευξή του, ως μητέρα των νέων σχεδιαστών.
Γνωστά ονόματα, όπως η Patricia Urquiola, o Pierro Lissoni, η αγαπημένη της φίλη Paola Navone και ο σπουδαίος Gaetano Pesce, έχουν εκθέσει στον χώρο της τις νέες συλλογές τους. Η Rossana Orlandi, έδωσε επίσης το βήμα, για να δείξουν τι μπορούν να κάνουν μεταγενέστερα, κάποιοι από τους σημαντικότερους σύγχρονους designers, μεταξύ αυτών: Maarten Baas, Piette Hein Eek, Nacho Carbonel, Front Design, Marco Tabasso, της νέας σχεδιάστριας Nica Zupanc και του πολυσυζητημένου τελευταία Nacho Carbonell.
Στην εμβληματική γκαλερί, η καινοτομία, η τέχνη και το design, συνδυάζονται με μοναδικό τρόπο. Τόσο επιτυχημένα, που τα μεγαλύτερα περιοδικά του κόσμου, συχνά αφιερώνουν άρθρα στο μοναδικό γούστο και τη διορατικότητα της Orlandi. Ειδικά κατά τη διάρκεια των εκθέσεων στο Μιλάνο, και φυσικά του Salone del Mobile, της μεγαλύτερης έκθεσης επίπλων διεθνώς, εκατοντάδες επισκεπτών περνάνε καθημερινά από το νούμερο 14 της via Matteo Bandello.