targeted.gr

Rolex: Ξεπουλάνε τα πανάκριβα ρολόγια στην Ελλάδα

H Rolex στην Ελλάδα έβαλε 10,5 εκατ. περισσότερα στα ταμεία της το 2023 - Στα 93 εκατ. ευρώ ο τζίρος – Αποζημιώθηκε για τη ληστεία πριν δύο χρόνια

Ρεπορτάζ: Ξανθή Γούναρη

Συνεχίζουν να ξεπουλάνε τα ρολόγια Rolex στην Ελλάδα, με την Rolex Ελλάς, αποκλειστική εισαγωγέα του ελβετικού οίκου στη χώρα μας, να μην καταλαβαίνει από πληθωριστικές και γεωπολιτικές κρίσεις.

Μάλιστα η εταιρεία, που εμπορεύεται στην Ελλάδα τις μάρκες Rolex και Tudor, ποντάρει και στην καλή πορεία του τουρισμού και τη φετινή χρονιά, με τη διοίκηση να είναι αισιόδοξη ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν περαιτέρω.

Αρκεί βεβαίως να υπάρχουν διαθέσιμα προϊόντα. «Κρίσιμο στοιχείο για την επίτευξη των ανώτερων στόχων είναι ο έγκαιρος εφοδιασμός της (σ.σ. της εταιρείας) με διαθέσιμα μοντέλα, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες κατά τους οποίους παρατηρείται μεγαλύτερη ζήτηση» επισημαίνεται στην οικονομική έκθεση της Rolex Ελλάς για τη χρήση του 2023.

Λαμπερό το οικονομικό αποτύπωμα της Rolex στην εγχώρια αγορά
Ο τζίρος Rolex Ελλάς, καταγράφοντας αύξηση κατά 12,6% το 2023 ανήλθε σε 93 εκατ. ευρώ με την εταιρεία να προσθέτει 10,5 εκατ. ευρώ στα ταμεία της.

Τα μικτά κέρδη της επιχείρησης ανήλθαν σε 17,9 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 12,8% σε σχέση με τα 15,8 εκατ. ευρώ του 2022, ενώ και το ποσοστό τους επί των πωλήσεων υπολογίσθηκε σε 19,3% για το 2023 από 19,2% την προηγούμενη χρονιά.

Τα καθαρά προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν στο ποσό των 9,1 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 1,92% σε σχέση με τα 8,9 εκατ. του 2022, ενώ οριακή κάμψη (-0,1%) κατέγραψαν τα κέρδη μετά από φόρους που ανήλθαν στα 6,66 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, η διοίκηση δηλώνει την πλήρη ικανοποίησή της για τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν.

«Με γνώμονα την αντιμετώπιση των αυξημένων προκλήσεων στο διεθνές οικονομικό περιβάλλον και την αύξηση του κόστους αγορών της, η εταιρεία κατάφερε να διατηρήσει ένα ικανοποιητικό επίπεδο πωλήσεων στην χρήση 2023 κρατώντας σταθερά τα λειτουργικά έξοδα της ισχυροποιώντας την θέση της στον κλάδο και τον ανταγωνισμό» αναφέρεται.

Γενναίο μέρισμα
Η ελληνική θυγατρική πρόκειται να αποδώσει μέρισμα στην μητρική Rolex Holding S.A., ύψους 6 εκατ. ευρώ τα οποία τα 3,7 εκατ. ευρώ προήλθαν από κέρδη του 2023 και τα 2,3 εκατ. ευρώ από κέρδη προηγούμενων χρήσεων.

Στην προηγούμενη χρήση είχε αποδοθεί μέρισμα ύψους 7,5 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 4,35 εκατ. ευρώ προήλθαν από κέρδη του 2022 και τα 3,1 εκατ. ευρώ από κέρδη προηγούμενων χρήσεων.

Η ληστεία του 2022
Ας σημειωθεί ότι η εταιρεία την προηγούμενη οικονομική χρήση αποζημιώθηκε πλήρως για τα 24 πολυτελή ρολόγια που είχαν κλαπεί τον Δεκέμβριο του 2022 από το κατάστημα της Rolex στην οδό Κολοκοτρώνη στο κέντρο της Αθήνας. Το ποσό της αποζημίωσης ήταν 134.720,13 ευρώ.

Στήριξη του δικτύου διανομέων
Η Rolex Ελλάς στη χώρα μας διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομέων, δυο καταστήματα λιανικής πώλησης καθώς και ένα τμήμα επισκευής και συντήρησης (service) ωρολογίων. Απασχολεί συνολικά 47 άτομα.

Στην οικονομική έκθεση για την χρήση 2023 αναφέρεται πως η εταιρεία δίνει μεγάλη σημασία στην βελτίωση της εικόνας των εμπορικών σημάτων Rolex και Tudor μέσω του πανελλήνιου δικτύου των διανομέων της, παρέχοντάς τους συνεχή εκπαίδευση και αποτελεσματική επικοινωνία. Επίσης εφαρμόζει αυστηρές πολιτικές ελέγχου του πιστωτικού κινδύνου και συνδράμει στην παροχή δικαστικής προστασίας σε όλες τις περιπτώσεις προσβολών τους δια της παρανόμου εμπορίας απομιμητικών προϊόντων.

Υψηλή μεταπωλητική αξία
«Η μάρκα Rolex εξακολουθεί να λειτουργεί ως ένα μοντέρνο και ισχυρό σύμβολο που διατηρεί την αξία μεταπώλησης του σε βάθος χρόνου, προσφέροντας ένα ισχυρό κίνητρο τόσο για την απόκτηση και διατήρηση ενός ακριβού ρολογιού, όσο και ως μορφή επένδυσης που αντέχει στο χρόνο και έχει μεγάλη ζήτηση» επισημαίνεται στην οικονομική έκθεση, σε μια παράθεση, στην ουσία, ενός ακόμη λόγου για την επιτυχία της εταιρείας.

Ανοδική πορεία για τα ρολόγια Tudor
Επίσης τονίζεται πως τα τελευταία χρόνια, τα ρολόγια Tudor κερδίζουν συνεχώς μερίδιο αγοράς, με αυξανόμενο ενδιαφέρον από τους πελάτες της εταιρείας και στα νέα σημεία πώλησης στην Ελλάδα, καθώς διαθέτουν νέα ανανεωμένη εικόνα.

Σύμφωνα με την εταιρεία πρόκειται για αποτέλεσμα της συνεχούς προσπάθειας ανάπτυξης νέων σχεδίων και μοντέλων και της στρατηγικής προώθησης και διαφήμισης αυτών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πηγή: ot.gr