Public Group: Στα 500 εκατομμύρια ευρώ οι πωλήσεις το 2023, με ανοδική πορεία στα λειτουργικά κέρδη
Το Public Group, ως κορυφαίο Omnichannel Retail Group στην Ελλάδα και την Κύπρο, υπερέβη τον στόχο των 500 εκατομμυρίων ευρώ σε πωλήσεις που είχε θέσει στην αρχή του 2023. Συγχρόνως, πραγματοποίησε αύξηση στη λειτουργική του κερδοφορία, επιβεβαιώνοντας την επιτυχή υλοποίηση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής. Η προαναφερόμενη στρατηγική εστιάζεται σε επενδύσεις που διαρκώς αναβαθμίζουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες, βελτιστοποιούν τη λειτουργία και προωθούν τη συνεχή εξέλιξη του προσωπικού του.
Τα καινούργια mega καταστήματα “Public + home” αποτέλεσαν ένα σημαντικό ορόσημο για το Public Group το περασμένο έτος, αφού επιτέλους ενσωμάτωσαν τη γκάμα προϊόντων και το προσωπικό της Media Markt μέσα στην αγαπημένη μάρκα Public. Τα 13 μεγάλα καταστήματα “Public + home” έχουν ήδη κατακτήσει την εμπιστοσύνη του κοινού, με ποσοστό ικανοποίησης που φτάνει το 97% σύμφωνα με έρευνα της Kantar, και έχουν εξελιχθεί σε δημοφιλές προορισμό για αγορές τεχνολογίας και οικιακών συσκευών, προσφέροντας ευέλικτες επιλογές πληρωμών και παραδόσεις.
Το Public διατηρεί τη θέση του ως ο πιο δημοφιλής omnichannel προορισμός για τεχνολογία, home living και ψυχαγωγία στην Ελλάδα και την Κύπρο, με πάνω από 100 εκατομμύρια επισκέψεις στα φυσικά και online κανάλια το 2023, επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στη μάρκα.
Η έμφαση σε καινοτόμες υπηρεσίες και στρατηγικές συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα για την αύξηση των πωλήσεων το 2023. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η χρήση της υπηρεσίας “Public Now Pay Later” με Klarna υπερέβη το 50% των σχετικών συναλλαγών, ενώ η υπηρεσία “Locker Pick up 24/7” με τη BOX NOW έφτασε το 40%. Επιπλέον, η ικανοποίηση των πελατών για τις επισκευές στα iRepair points υπερέβη το 90 στα 100, ενώ προς το τέλος του έτους ξεκίνησε επίσημα η σημαντική συνεργασία με τη Vodafone Ελλάδας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, τόνισε: “Η επίτευξη των στόχων μας για το 2023 αντικατοπτρίζει την ισχυρή δυναμική της στρατηγικής μας και την αφοσίωση των ανθρώπων μας. Με την ενσωμάτωση της μάρκας MediaMarkt, καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας, να ενισχύσουμε τις ψηφιακές πωλήσεις και να επιστρέψουμε σε λειτουργική κερδοφορία. Στο επόμενο έτος, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο προσωπικό μας, στην υποδομή και στην ενίσχυση της omnichannel εμπειρίας των πελατών μας, με στόχο να διατηρήσουμε τη θέση μας ως τον κορυφαίο omnichannel retailer τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο.