Ποια είναι η "ελληνική" startup στην οποία επένδυσαν Alibaba και Φίλιππος Κούρκουλος-Λάτσης
Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Το ποσό των 20 εκατομμυρίων δολαρίων άντλησε σε έναν γύρο χρηματοδότησης Series B η Connectly – μια startup που ιδρύθηκε στην Καλιφόρνια αλλά έχει Έλληνα στην ιδρυτική της ομάδα. Το ποσό αυτό θα χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της εταιρείας και την ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στον τομέα του conversational commerce.
Επικεφαλής στον νέο γύρο χρηματοδότησης ήταν ο κινεζικός κολοσσός Alibaba, ενώ συμμετείχαν η Unusual Ventures, η Volpe Capital, η RX Ventures, η Falabella Ventures, καθώς και ο Φίλιππος Κούρκουλος-Λάτσης.
Ο Στέφανος Λουκάκος, συνιδρυτής και CEO της Connectly, δήλωσε στο Capital.gr και το Forbes Greece ότι “τα νέα κεφάλαια θα αξιοποιηθούν για την ενίσχυση της έρευνας στην τεχνητή νοημοσύνη και θα μας επιτρέψουν να επεκτείνουμε τη λύση μας σε αγορές όπως οι ΗΠΑ και η Ευρώπη”. Επιπλέον, ο κ. Λουκάκος ανέφερε ότι η Connectly σκοπεύει να επενδύσει στην ανάπτυξη της θυγατρικής της στην Ελλάδα, προσλαμβάνοντας μηχανικούς λογισμικού και καθιστώντας τη χώρα μας ένα από τα κύρια hubs μηχανικής της εταιρείας, παράλληλα με το Σαν Φρανσίσκο.
Ποια είναι η Connectly
Όπως είχε γράψει πέρυσι το Forbes Greece, η Connectly χρησιμοποιεί μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης (AI) για να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να αναπτύξουν την επιχείρησή τους, μέσω εξατομικευμένων μηνυμάτων για τους πελάτες τους. Συγκεκριμένα, η εταιρεία αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να πουλήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω οποιασδήποτε πλατφόρμας ανταλλαγής μηνυμάτων.
Η Connectly ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 από τον Στέφανο Λουκάκο (CEO) και τον Yandong Liu (CTO). Ο κ. Λουκάκος, με εμπειρία στην επίβλεψη της δημιουργίας εσόδων από το Facebook Messenger, και ο κ. Liu, με προηγούμενο υπόβαθρο σε κορυφαίες ομάδες τεχνολογίας στη Strava και την Uber, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν την επόμενη γενιά υποδομών στον τομέα του conversational commerce.
Η code-free πλατφόρμα της Connectly επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία διαδραστικών καμπανιών και την αυτοματοποίηση αμφίδρομων συνομιλιών σε μεγάλη κλίμακα. Αυτό διευκολύνει την προσέλκυση νέων πελατών και την ενίσχυση της αφοσίωσης των υφιστάμενων πελατών.
Στα 37,2 εκατ. η συνολική χρηματοδότηση
Η νέα επένδυση έρχεται μετά από ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο έτος για την Connectly, κατά το οποίο η εταιρεία άντλησε 8 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση Series A, η οποία και σηματοδότησε την είσοδό της στην αγορά των ΗΠΑ. Επιπλέον, το 2023, κυκλοφόρησε το “Sofia AI”, έναν προηγμένο ΑΙ βοηθό σύστασης προϊόντος, ενώ σχεδόν διπλασίασε τα έσοδά της και τον αριθμό των εργαζομένων της.
Μέχρι στιγμής, η Connectly έχει αντλήσει συνολικά 37,2 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση, σε 4 γύρους (Seed: 4 εκατ., Seed-extension: 5,9 εκατ., Series A: 8 εκατ. και Series B: 20 εκατ.). Η νέα χρηματοδότηση φέρνει την αποτίμηση της εταιρείας σε λίγο κάτω από 100 εκατομμύρια δολάρια.
Η ομάδα της Connectly αποτελείται από περίπου 65 άτομα και αναμένεται να αυξηθεί σε περίπου 80 μέχρι το τέλος του έτους. Η Connectly έχει περίπου 300 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων λιανοπωλητών και επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η υποστήριξη από την Alibaba
Η υποστήριξη από την Alibaba, έναν από τους μεγαλύτερους retailers παγκοσμίως, είναι στρατηγικής σημασίας για την Connectly. Ο κ. Λουκάκος διευκρίνισε στο Capital.gr ότι η Alibaba ενδιαφέρεται να ενσωματώσει τη λύση τεχνητής νοημοσύνης της Connectly στις διεθνείς αγορές της και να χρησιμοποιήσει το προϊόν αυτοματοποίησης μάρκετινγκ τόσο για τους δικούς της ιστότοπους όσο και για τους μεταπωλητές της.
“Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι πελάτες επιζητούν εξατομικευμένη αλληλεπίδραση με τα brands λιανικής και ηλεκτρονικού εμπορίου”, δήλωσε ο Στέφανος Λουκάκος στη σχετική ανακοίνωση για τη χρηματοδότηση. “Η υποστήριξη από την Alibaba, έναν από τους μεγαλύτερους retailers παγκοσμίως, έχει σημαντική επίδραση στις δυνατότητές μας και θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης και να επεκτείνουμε την επιχείρησή μας”.
Εκπρόσωπος της Alibaba ανέφερε: “Στην Alibaba, επιδιώκουμε να συνεργαζόμαστε με καινοτόμες εταιρείες που πρωτοπορούν στον κλάδο τους. Η Connectly ακριβώς αυτό επιτυγχάνει στον τομέα του AI conversational commerce. Η εταιρεία έχει ήδη πετύχει πολλά από την ίδρυσή της και ανυπομονούμε να παρακολουθήσουμε την πορεία της και να δούμε τον αντίκτυπο που θα έχει στα brands παγκοσμίως”.
Πηγή: forbesgreece.gr