Ο Κωνσταντίνος Μόκκας είναι ο νέος Head of Data της Alter Ego Media
Θα αναλάβει την οργάνωση και διαχείριση των datasets, με στόχο τη βελτίωση διαφημιστικών αποτελεσμάτων και την ακριβέστερη στόχευση περιεχομένου στις πλατφόρμες του Ομίλου.
Ο Κωνσταντίνος Μόκκας αναλαμβάνει τη θέση του Head of Data στην Alter Ego Media, κορυφαίο ελληνικό όμιλο ΜΜΕ. Αυτή η κίνηση σηματοδοτεί τη δέσμευση του ομίλου να αναβαθμίσει τις δυνατότητες διαχείρισης δεδομένων, με στόχο την παροχή πιο στοχευμένης διαφήμισης και εξατομικευμένου περιεχομένου στις πλατφόρμες του.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Κωνσταντίνος Μόκκας θα αναλάβει την οργάνωση και διαχείριση των datasets του ομίλου, με στόχο τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών αποτελεσμάτων και την ακριβέστερη στόχευση περιεχομένου σε όλες τις πλατφόρμες. Στα καθήκοντά του περιλαμβάνονται ο καθαρισμός και η αξιοποίηση των δεδομένων, η ενσωμάτωση τεχνολογιών AI και η ανάπτυξη μιας στρατηγικής βασισμένης στα δεδομένα, με στόχο την παροχή πιο αποδοτικών διαφημιστικών λύσεων και αναλυτικών εργαλείων για τους πελάτες και τους χρήστες των μέσων του ομίλου.
Ο Κ. Μόκκας έχει πλούσια εμπειρία στον κλάδο της επιστήμης δεδομένων και της ανάλυσης, έχοντας εργαστεί στους μεγαλύτερους οργανισμούς όπως η Google, η BlackRock και η Schroders, όπου ασχολήθηκε με την οργάνωση, ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MSc στο Operational Research and Management Science από το Lancaster University, καθώς και πτυχίου BSc στις Επιχειρησιακές Σπουδές και Χρηματοοικονομικά από το Northeastern University.
Η ικανότητά του στην ανάπτυξη αποδοτικών datasets και η εξειδίκευσή του στην ανάλυση και αξιοποίηση δεδομένων θα είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της νέας στρατηγικής δεδομένων που εφαρμόζει η Alter Ego Media.
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή Στρατηγικής, Τεχνολογίας και Ανάπτυξης, Γιώργο Σαλιάρη-Φασσέα: “Η ένταξη του Κωνσταντίνου στην ομάδα μας σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στην επίτευξη της στρατηγικής μας για την αποτελεσματική διαχείριση δεδομένων. Η τεχνογνωσία του Κωνσταντίνου θα μας επιτρέψει να ενισχύσουμε τις διαφημιστικές μας λύσεις, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη αξία στους πελάτες μας και πιο στοχευμένο περιεχόμενο στους επισκέπτες των ιστοσελίδων μας και μελλοντικών πλατφορμών περιεχομένου που θα αναπτύξουμε”.