Νέος πρόεδρος και CEO για την Estée Lauder

Η Estée Lauder Companies (ELC) διορίζει ως διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο του αμερικανικού ομίλου ομορφιάς τον Stéphane de la Faverie, ο οποίος θα αναλάβει τον νέο του ρόλο την 1η Ιανουαρίου 2025 και θα διαχειρίζεται όλο τον σχεδιασμό και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της εταιρείας.
Στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου, εκτός από το brand Estée Lauder, περιλαμβάνονται και τα εμπορικά σήματα Aerin Beauty, Jo Malone London, Kilian και Deciem (The Ordinary και Niod).
Ο S. Faverie, πρόεδρος από το 2020, θα διαδεχθεί τον προηγούμενο CEO Fabrizio Freda, ο οποίος αποσύρεται μετά από 15 χρόνια στο τιμόνι της εταιρείας. Ο William P Lauder, που θα παραμείνει πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, μετά την επερχόμενη ετήσια συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, σημειώνει: «Αυτός ο διορισμός σηματοδοτεί ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρείας μας και ανυπομονώ να υποστηρίξω τον Stéphane καθώς θα ηγείται των πολλών και ταλαντούχων εργαζομένων της Estée Lauder Companies και θα επιταχύνει την πορεία της προς ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον.»
Ο νέος Πρόεδρος θα χαράξει τη νέα στρατηγική της εταιρείας, αντιμετωπίζοντας τα μετά την πανδημία προβλήματα. Δεδομένης της μείωσης των καθαρών πωλήσεων προϊόντων ομορφιάς στην Κίνα αλλά και οι μέτριες επιδόσεις στον τομέα της περιποίησης δέρματος και του μακιγιάζ (μείωση 3% για το 2024), η ELC επαναπροσδιορίζει την επιτυχία της τελευταίας εξαγοράς της, της Tom Ford Beauty αναγνωρίζοντας την ανάγκη για καινοτομία και επενδύσεις.
«Η Estée Lauder χρειάζεται μια πολύ πιο ξεκάθαρη στρατηγική όσον αφορά την προσέλκυση των καταναλωτών. Επί του παρόντος, ο όμιλος φαίνεται να είναι πολύ μπερδεμένος όσον αφορά τις μάρκες του, τη θέση τους στην αγορά και τη στρατηγική διανομής. Συνολικά, η εταιρεία μοιάζει δυσκίνητη», ισχυρίζεται ο Neil Saunders, διευθύνων σύμβουλος και αναλυτής λιανικής στην εταιρεία ερευνών δεδομένων Globaldata.
Δεδομένου επίσης ότι ο S. Faverie είχε ηγηθεί της ανάπτυξης των αρωμάτων Giorgio Armani της L’Oréal στις ΗΠΑ στο διάστημα 2008 – 2010, ως γενικός διευθυντής της εταιρείας, ενδεχομένως να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση, ανοίγοντας τον δρόμο στα αρώματα. Αναμένεται επίσης να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία στον τομέα της περιποίησης της επιδερμίδας για να προωθήσει και να αξιοποιήσει την αγορά της ανδρικής περιποίησης – μια στρατηγική που ήδη εφαρμόζεται με την ανδρική μάρκα περιποίησης της επιδερμίδας Lab Series, που ήδη κυκλοφόρησε στην Amazon τον Αύγουστο.