Νέα λειτουργία κλήσεων στη Revolut για ανίχνευση απάτης

Η Revolut ανακοίνωσε την κυκλοφορία κλήσεων υποστήριξης για ιδιώτες στην εφαρμογή της.
Πρόκειται για ένα νέο μέτρο ασφαλείας που στοχεύει στην ενίσχυση της προστασίας των πελατών από απάτες πλαστοπροσωπίας. Παράλληλα, αναμένεται να αναβαθμίσει σημαντικά το επίπεδο ασφάλειας και αξιοπιστίας κατά την επικοινωνία τους με την ομάδα υποστήριξης της Revolut, προσφέροντας μια πιο σίγουρη και αποτελεσματική εμπειρία εξυπηρέτησης.
Στις απάτες πλαστοπροσωπίας, οι δράστες προσποιούνται ότι είναι υπάλληλοι τραπεζών ή οργανισμών, ή και άτομα που γνωρίζετε, για να σας πείσουν να στείλετε χρήματα ή να κοινοποιήσετε προσωπικά στοιχεία. Αν και η βάση χρηστών της Revolut έχει αυξηθεί σημαντικά, τα περιστατικά απάτης είναι σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα τα τελευταία δύο χρόνια.
Η Revolut δημιούργησε μια νέα δυνατότητα κλήσεων στην εφαρμογή της, για να προσφέρει έναν ασφαλή τρόπο επικοινωνίας με την υποστήριξη, μειώνοντας τους κινδύνους για τους πελάτες της από απάτες, οι οποίες μπορούν να έχουν σοβαρές συνέπειες.
Η εταιρεία θέλει να ενημερώσει τους ιδιώτες πελάτες ότι η πλειονότητα των κλήσεων από την Υποστήριξη Πελατών της Revolut θα γίνονται μέσω της εφαρμογής. Σύντομα, οι κλήσεις εντός της εφαρμογής θα είναι διαθέσιμες και για τους πελάτες του Revolut Business.
“Οι απάτες πλαστοπροσωπίας μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό κίνδυνο για πολλούς καταναλωτές. Γνωρίζουμε ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αποτρέψουμε μια απάτη είναι να την εντοπίσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, προτού μεταφερθούν χρήματα. Γι’ αυτό παρέχουμε στους πελάτες μας καινοτόμες λύσεις που τους βοηθούν να αναγνωρίζουν άμεσα μια απόπειρα απάτης. Η συντριπτική πλειοψηφία των κλήσεών μας προς τους ιδιώτες πελάτες θα πραγματοποιούνται μέσω της εφαρμογής μας. Επομένως, αν λάβετε μια μη προγραμματισμένη κλήση σχετικά με τον προσωπικό σας λογαριασμό από κάποιον που ισχυρίζεται ότι εργάζεται στη Revolut, τερματίστε την κλήση και ελέγξτε μέσω της εφαρμογής τη γνησιότητα των όσων ισχυρίζεται. Η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω της εφαρμογής μας σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να είναι απόλυτα σίγουροι ότι συνομιλούν με εκπρόσωπο της Revolut και όχι με κάποιον απατεώνα” αναφέρει σε δήλωση του ο Woody Malouf, Υπεύθυνος Πρόληψης Οικονομικού Εγκλήματος της Revolut.
Τέλος σημειώνεται, ότι η Revolut συνεχίζει να προτρέπει τους πελάτες της να ζητούν βοήθεια μέσω της συνομιλίας, καθώς είναι ο πιο ασφαλής και γρήγορος τρόπος επικοινωνίας με την Ομάδα Υποστήριξης.