targeted.gr

Tetris: Ο πρώτος άνθρωπος που κατάφερε να το τερματίσει είναι γεγονός!

Το Tetris δεν χρειάζεται συστάσεις. Θεωρείτε ένα από τα εμβληματικότερα puzzle games στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών εδώ και 35 και πλέον χρόνια!
Το παιχνίδι “εκκολάπτεται” στα μέσα της δεκαετίας του ‘80 από τον Ρώσο προγραμματιστή Alexey Pajitnov για τη σοβιετική ένωση. Λίγα χρόνια μετά θα γνωρίσει σημαντική επιτυχία και στον υπόλοιπο κόσμο, ενώ το 1989, γίνεται συνώνυμο της φορητότητας με το λανσάρισμα της νεοσύστατης τότε φορητής κονσόλας Game Boy της Nintendo. Θα γνωρίσει παγκόσμια αναγνώριση σε κάθε ηλικιακό εύρος, με την επιτυχία να συνεχίζεται και τα επόμενα χρόνια. Μέχρι σήμερα οι συνολικές του πωλήσεις ξεπερνάνε τα 520 εκατομμύρια αντίτυπα.

Ωστόσο χρειάστηκε να φτάσουμε στο 2024 για να το τερματίσει κάποιος για πρώτη φορά.
Πιο συγκεκριμένα ένας 13χρονος streamer από την Οκλαχόμα των ΗΠΑ, ο Willis Gibson, κατά κόσμον Blue Scuti κατάφερε να πετύχει κάτι πρωτοφανές! Να ολοκληρώσει επιτυχώς την κλασική έκδοση του Tetris για το NES. Ο Gibson έφτασε στο επίπεδο 157, με αποτέλεσμα το παιχνίδι να παγώσει πλήρως!
Το Tetris ξεχωρίζει για την απλότητα και το εθιστικό χαρακτήρα του gameplay. Απλά ενώνεις τουβλάκια για να δημιουργήσεις γραμμές. Ωστόσο, καθώς προχωράς, η ταχύτητα αυξάνεται και η πρόκληση εντείνεται, δημιουργώντας έναν δυναμικό ρυθμό που κεντρίζει το ενδιαφέρον και προσφέρει συνεχή αίσθηση ανανέωσης.
Ο ίδιος κατάφερε να σπάσει τρία παγκόσμια ρεκόρ κατά τη διάρκεια του ημιτελικού στο Classic Tetris World Championship (CTWC) του 2023, εξασφαλίζοντας ένα εντυπωσιακό επίτευγμα. Μέχρι τώρα, θεωρούνταν αδύνατο να ολοκληρωθεί το Tetris. Κι όμως ο Blue Scuti με αυτό το επίτευγμα απέδειξε ότι τίποτα δεν είναι ανέφικτο. Η επίδοσή του σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή στον χώρο του gaming, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει ένας παίκτης σε ένα παιχνίδι.
Αξίζει να σημειωθέι ότι μέχρι το 2011, επικρατούσε η πεποίθηση ότι το επίπεδο 29 ήταν το απόλυτο όριο λόγω της ακαταμάχητης ταχύτητάς του. Αλλά, η θεωρητική αυτή σταθερότητα διαλύθηκε όταν τελικά καταρρίφθηκε. Αυτό οδήγησε τους παίκτες σε αναζήτηση ακόμα υψηλότερων επιπέδων, με την ανάπτυξη τεχνικών όπως το “hypertapping” και το “rolling” που αναδείχθηκαν για να αναδιαμορφώσουν τα προηγούμενα όρια του παιχνιδιού.