Dirty Laundry: Τι τζιράρει η εταιρεία casual ένδυσης της οικογένειας Σαράντη
Του Γιώργου Λαμπίρη
Έναν τομέα που αναπτύσσει παράλληλα με αυτόν της δραστηριότητας του ομίλου, είναι τα είδη ρουχισμού μέσω της εταιρείας Dirty Laundry για την οικογένεια Σαράντη, η οποία έχει εξαγοράσει την εν λόγω επιχείρηση από τον ιδρυτή της, Γιάννη Χαρδαλιά. Στη διάρκεια του 2023 η εταιρεία ενίσχυσε την παρουσία της με επέκταση του corner που διατηρεί στο Attica City Link καθώς και στην αναδιαμόρφωση του υφιστάμενου χώρου στο corner του Attica The Mall με στόχο την προβολή του σήματος και την αύξηση της επισκεψιμότητας. Επιπλέον δημιουργήθηκε ξεχωριστός χώρος γυναικείων ενδυμάτων με το σήμα της εταιρίας στον πρώτο όροφο του πολυκαταστήματος Attika Golden Hall.
Η πορεία των εν λόγω corners επιτυγχάνει τους στόχους της εταιρείας, τα οποία το 2023 παρουσίασαν σημαντική αύξηση πωλήσεων της τάξεως 15%. Κατά κύριο λόγο δίνεται έμφαση στη παρουσίαση των προϊόντων, ειδικά προσαρμοσμένη και εστιασμένη στο να προβάλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το σύνολο και τη φιλοσοφία της συλλογής των ρούχων και να προσφέρει την αγοραστική εμπειρία που επιδιώκει η Dirty Laundry προς τους πελάτες της. Η εταιρεία εκτός από τα εταιρικά καταστήματα που διατηρεί σε Κηφισιά, Γλυφάδα και Mediterannean Cosmos στη Θεσσσαλονίκη, ακολουθεί τη λογική των corners που έχει αναπτύξει εντός των πολυκαταστημάτων Attica και συγκεκριμένα στα Attica City Link, Attica Golden Hall, Attica στο The Mall Athens, στο Attica της οδού Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη.
Δραστηριότητα στη χονδρική και σε εξαγωγές
Ταυτόχρονα όμως δραστηριοποιείται και στον τομέα της χονδρικής όπου διατηρεί περισσότερους από 100 πελάτες χονδρικής σε όλη την επικράτεια. Η χονδρική ενισχύθηκε το 2023 με την προσθήκη νέων σημείων πώλησης (corners) σε μεγάλους πελάτες και αλυσίδες όπως η Notos και Hondos και σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές της Ελλάδος, ιδιαίτερα σε εκείνες που η εταιρεία δεν έχει ισχυρό αποτύπωμα.
Ένας πυλώνας δραστηριότητας είναι και οι εξαγωγές, καθώς το 2023 έκλεισε με ανοδική τάση σε διάφορες περιοχές εκτός ελληνικών συνόρων. Συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε αύξηση 10% στις διεθνείς πωλήσεις, που προήλθε κυρίως από μεγάλους στρατηγικούς πελάτες σε αγορές όπως όπως το Ισραήλ, ο Λίβανος, η Γερμανία, η Ισπανία και η Βουλγαρία. Στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση των στρατηγικών συνεργασιών με μεγάλους πελάτες χονδρικής σε διάφορες χώρες του εξωτερικού.
Προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία της στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η εταιρεία προγραμμάτισε τον επανασχεδιασμό της ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Σκοπός είναι να παρέχει πολλαπλές λύσεις παράδοσης των προϊόντων στους πελάτες (Courier, Bοx Now, Lockers, Click & Collect), δωρεάν παράδοση στα καταστήματα του δικτύου, διαφορετικές δυνατότητες πληρωμής όπως αντικαταβολή, εξόφληση με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες, PayPal, Klarna, πληρωμή με δόσεις, καλύτερη πλοήγηση των πελατών, και εύκολη αναζήτηση προϊόντων.
Κύριος στόχος της εταιρείας είναι μέσω του eshop που διατηρεί, να μπορέσει να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση που έχει το ηλεκτρονικό κανάλι διανομής στην τρέχουσα καθημερινότητα.
Στα 4,84 εκατομμύρια ο τζίρος του 2023
To 2023 ο κύκλος εργασιών για τη Dirty Laundry ανήλθε στα 4,84 εκατομμύρια ευρώ από 4,07 εκατομμύρια ευρώ το 2022, ενώ η εταιρεία ήταν κερδοφόρα με τα αποτελέσματα μετά από φόρους να είναι 118,63 χιλιάδες ευρώ από ζημίες 146,42 χιλιάδων ευρώ αντίστοιχα στις δύο οικονομικές χρήσεις. Στο τέλος του 2023 είχε μακροπρόθεσμα δάνεια 1,95 εκατομμυρίων ευρώ και βραχυπρόθεσμα δάνεια 75,45 χιλιάδων ευρώ. Η Dirty Laundry δεν διαθέτει εργοστάσιο παραγωγής καθώς πάνω από το 60% των συνεργασιών στις α’ και β’ ύλες αποτελούνται από ελληνικές βιοτεχνίες κι εργοστάσια φασόν με έδρα την Ελλάδα. Η εταιρεία απασχολούσε στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς συνολικά 49 άτομα.
Πηγή: capital.gr