Regiocom: Το γερμανικό call center που πάει για 500 εργαζόμενους στην Ελλάδα
Από Άννη Καρολίδου
Από την Αλεξανδρούπολη έκανε την είσοδό της στην ελληνική αγορά, η γερμανική πολυεθνική Regiocom, τον Οκτώβριο του 2022, επιτυγχάνοντας μέσα σε μία διετία εντυπωσιακή ανάπτυξη, αφού δημιούργησε σε αυτό το διάστημα τρία γραφεία – call centers, απασχολώντας ήδη 220 άτομα προσωπικό. Η Regiocom Hellas M.IKE προχωράει στην δημιουργία ενός ακόμη γραφείου στη Βόρειο Ελλάδα, με στόχο, τέλος του 2025 να απασχολεί 500 εργαζομένους.
«Επιλέξαμε την Αλεξανδρούπολη, επειδή τοπικά δεν δραστηριοποιείτο άλλος ανταγωνιστής, επιλογή που αποδείχθηκε ορθή, αν κρίνουμε από την ανάπτυξη του γραφείου, στο οποίο απασχολούνται 106 άτομα προσωπικό, με αποτέλεσμα σήμερα να είμαστε ο μεγαλύτερος εργοδότης στην πόλη. Το call center της Αλεξανδρούπολης υποστηρίζει τρεις εταιρείες ενέργειας, τις NEW, Enercity AG και την TEAG. Επίσης πελάτης μας, ένας από τους μεγαλύτερους, είναι η Vodafone Γερμανίας, που εξυπηρετείται από ομάδα 30 ατόμων», είπε στο powergame.gr, ο διευθυντής της Regiocom M.IKE, Κωνσταντίνος Μαλιούκας.
Η Regiocom, Εταιρεία λειτουργίας κέντρων τηλεφωνικής υποστήριξης , επέλεξε να έρθει στην Ελλάδα και, πιο συγκεκριμένα, στη Βόρειο Ελλάδα, καθώς μπορούσε να βρει γερμανόφωνους για να στελεχώσει στα Γραφεία της, με πολλούς από τους υπαλλήλους της να είναι παιδιά μεταναστών και γερμανοτραφείς Έλληνες.
Μετά την Αλεξανδρούπολη, ακολούθησε η δημιουργία Γραφείου στη Θεσσαλονίκη. Τον Ιούλιο του 2023 άνοιξε το Γραφείο επί της οδού Εγνατίας 45, που έχει πελάτες επίσης γερμανικές επιχειρήσεις, με μεγαλύτερο πελάτη την Deutsche Bahn, τους Γερμανικούς Σιδηρόδρομους, ενώ νέος πελάτης είναι ο οργανισμός GEMA. Στο Γραφείο Θεσσαλονίκης απασχολείται ομάδα 55 ατόμων.
Το τρίτο βήμα της Regiocom Hellas, έγινε τον Ιούνιο του 2024, όταν άνοιξε το Γραφείο στις Σέρρες. Το Γραφείο Σερρών είναι το πρώτο που άνοιξε μαζί με τη Vodafone Γερμανίας, την οποία και εξυπηρετεί αποκλειστικά, με ομάδα 25 ατόμων. Oι εργαζόμενοι στο call center των Σερρών προβλέπεται να αυξηθούν σε 50, μέχρι το τέλος της χρονιάς και, σε 150, ως το Δεκέμβριο του 2025.
«Κοιτάζουμε δύο σημεία, δύο πόλεις, στη Βόρειο Ελλάδα, από τις οποίες και θα επιλέξουμε μία, στην οποία, εντός του 2025, θα δημιουργήσουμε το τέταρτο γραφείο μας. Τέλος του 2025, η Εταιρεία θα απασχολεί περί τα 500 άτομα», πρόσθεσε ο κ. Μαλιούκας.
Αναφερόμενος στον ανταγωνισμό, που στη Θεσσαλονίκη είναι ισχυρός με 19 Γραφεία, ο κ. Μαλιούκας, είπε ότι συγκριτικό πλεονέκτημα της Regiocom είναι η μακρόχρονη παρουσία της στον κλάδο και το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχει.
«Η Regiocom είναι στην αγορά από το 1990 και απασχολεί σήμερα 7.000 υπαλλήλους, σε πέντε χώρες. Στη Βουλγαρία, απασχολούμε 2.000 άτομα και είμαστε ο μεγαλύτερος γερμανόφωνος εργοδότης. Έχουμε πέντε Γραφεία στην Τουρκία, ένα στην Αυστρία, ένα στην Αργεντινή και 18 στη Γερμανία. Διεθνώς έχουμε συνολικά 28 Γραφεία.
Το θετικό και αισιόδοξο είναι, ότι πολλές εταιρείες από τους κλάδους της Ενέργειας, της Πληροφορικής και Επικοινωνιών, του Τουρισμού μα και άλλες, ζητούν υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης των λειτουργιών τους και, η ελληνική θυγατρική, με τις υψηλές επιδόσεις που πετυχαίνει στις αξιολογήσεις της, κάνει παρουσιάσεις σε 10-15 πιθανούς νέους πελάτες, κάθε μήνα», συμπλήρωσε ο κ. Μαλιούκας.
Όπως τονίσθηκε η Regiocom Hellas δίνει μισθούς υψηλότερους κατά 45% από τον βασικό μισθό στη χώρα μας, παρέχει τη δυνατότητα εργασίας με ευέλικτο ωράριο, ενώ βοηθάει τους νέους υπαλλήλους της που έρχονται από Γερμανία, για να βρούνε στέγη και να ρυθμίσουν ζητήματα που απορρέουν από την ελληνική νομοθεσία. Στην παρούσα φάση υπάρχουν ζητήσεις για νέες προσλήψεις και θα βγουν και άλλες.
Πηγή: powergame.gr