targeted.gr

Marketing Hunger Games στην εποχή της AI

Το Marketing Club Greece διοργάνωσε, στις 27 Ιουνίου στην Αθήνα, το πρώτο Business Neyworking Event στο EVDOMOS Multi Event City Loft με θέμα την υιοθέτηση της AI στην καθημερινότητα μας, αλλά και τη διαρκώς αυξανόμενη ανησυχία για την παραγκώνιση κάποιων τομέων, όπως επί παραδείγματι το μάρκετινγκ.

Το «Marketing Hunger Games», προέβαλε την «αντιπαράθεση» τριών επαγγελματιών του χώρου απέναντι στα ρομπότ. Το κοινό ανέλαβε τον ρόλο του κριτή, ενώ επιλέγησαν τρεις ομιλητές: η Ηλιάδα Ευαγγελία Κοθρά της Living Postcards, ο Τόλης Αϊβαλής της KnowCrunch και ο Νίκος Μπρούμας της Relevance, οι οποίοι εστίασαν στα ανθρώπινα συναισθήματα, στο storytelling και στη δυνατότητα των ανθρώπων να προσαρμόζονται και να μεταλλάσσονται γρήγορα και αποδοτικά. Επισήμαναν ότι η ύπαρξη του μάρκετινγκ προσφέρει εν γένει ισορροπία και τόνισαν ταυτόχρονα τις τεράστιες δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης ως πολύτιμου εργαλείου που μπορεί να μεγιστοποιήσει τα θετικά αποτελέσματα σε σχεδόν κάθε εργασία.

Οι τρεις ομιλητές ο καθένας με τη σειρά του σημείωσαν: η Ηλιάδα Κοθρά, ανέφερε ότι τα brands αγγίζουν τα πιο απλά και βαθιά συναισθήματα, διότι το μάρκετινγκ θα γίνεται πάντα από ανθρώπους για ανθρώπους. Ο Τόλης Αϊβαλής ότι τα ρομπότ εκτελούν τις ίδιες διαφημιστικές ενέργειες χωρίς δυνατότητα διαφοροποίησης ή εξέλιξης, ενώ οι άνθρωποι μπορούν να κατανοούν τις διαφορετικές κουλτούρες. Και ο Νίκος Μπρούμας επεσήμανε ότι το storytelling και οι αφηγήσεις ιστοριών στις οποίες καταφεύγουν γεννούν συναισθήματα, τονίζοντας ότι η δημιουργικότητα είναι ίδιο αναπόσπαστο του ανθρώπου.

Παρότι τέθηκαν ερωτήματα από το κοινό που αναμφίβολα δυσκόλεψαν τους ομιλητές, το συμπέρασμα ήταν σαφές: το μάρκετινγκ είναι μια γνώση που προσφέρει στις εταιρείες, κάτι ασφαλώς αντιληπτό τα ρομπότ που «αποφάσισαν να την αφήσουν να παραμείνει»! Την εκδήλωση συντόνισε ο Χάρης Λαλάτσης της Ierax Analytix, εκ μέρους του Marketing Club Greece.