targeted.gr

Κίνα: Νέα τεχνολογία μπαταρίας υπόσχεται ακραία αυτονομία πάνω από 1.5 εκατομμύριο χιλιόμετρα

Μπορεί να φέρει τα πάνω-κάτω στα EVs

Η Farasis Energy, μια από τις πιο αξιοσημείωτες εταιρείες τεχνολογίας μπαταριών από την Κίνα που δραστηριοποιείται στον κλάδο 27 χρόνια τώρα, παρουσίασε πρόσφατα μια πρωτοποριακή μπαταρία ηλεκτρικών οχημάτων (EV) που υπόσχεται πρωτοφανή εμβέλεια άνω του 1,5 εκατομμυρίου χιλιομέτρων. Ναι, καλά διαβάσατε. Για την ακρίβεια, η αυτονομία ενός οχήματος με αυτή την τεχνολογία μπορεί να αγγίξει το 1 εκατομμύριο μίλια σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας, δηλαδή τα 1.609.344 χιλιόμετρα! Η καινοτόμος μπαταρία παρουσιάστηκε στο συνέδριο ASEAN Automotive Supply Chain Conference στην Ταϊλάνδη και δίχως υπερβολή έχει τα φόντα να αλλάξει ολοκληρωτικά την αγορά των EVs, αν πράγματι όσα δηλώνει η εταιρία ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Αναλυτικότερα, στο συνέδριο ASEAN Automotive Supply Chain Conference, ο Jack Peng της Farasis Energy τόνισε τις εξαιρετικές επιδόσεις της μπαταρίας, τα πρότυπα ασφαλείας και την προσαρμοστικότητα σε περιβάλλοντα με διάφορες θερμοκρασίες. Περνώντας σε λεπτομέρειες, η νέα μπαταρία της Farasis Energy έχει σχεδιαστεί για να αποδίδει βέλτιστα σε ακραίες θερμοκρασίες, που κυμαίνονται από -30°C έως και +65°C. Παράλληλα, διατηρεί κατάσταση υγείας (SOH) 70% ακόμη και μετά από 5.000 κύκλους φόρτισης, ξεπερνώντας σημαντικά τις τρέχουσες μπαταρίες EV.

Όλα αυτά τα «ακραία» στατιστικά οφείλονται στο γεγονός ότι έχουμε να κάνουμε με μπαταρία ημι-στερεάς κατάστασης, με την εταιρεία να έχει κάνει τεράστια άλματα στην σταθερότητα και την απόδοση των υλικών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή της. Πολύ σημαντικό πλεονέκτημα και θεμέλιο για αυτές τις επιδόσεις είναι το γεγονός ότι η τεχνολογία αυτή επιτρέπει εκφορτίσεις υψηλού ρυθμού με ελάχιστη αύξηση της θερμοκρασίας – μόνο περίπου 5°C ανά κυψέλη – εξασφαλίζοντας αξιόπιστη λειτουργία υπό δύσκολες συνθήκες. Σε ελεγχόμενο περιβάλλον 25°C, μια κυψέλη της μπαταρίας μπορεί να υποστεί 2500 κύκλους με SOH μεγαλύτερο από 70%. Αντίστοιχα, σε περιβάλλον 45°C, μια μεμονωμένη κυψέλη της μπαταρίας μπορεί να υποστεί 1500 κύκλους με SOH μεγαλύτερο από 70%.

Αυτό, όπως εξήγησε ο Peng, είχε ως αποτέλεσμα μια συνολική απόσταση οδήγησης άνω των 1,6 εκατομμυρίων χιλιομέτρων. Η τεχνολογία αυτή, αν πράγματι μπορέσει να τελειοποιηθεί για εμπορική χρήση, έχει τη δυνατότητα ευρείας εφαρμογής σε διάφορα οχήματα, όπως επιβατικά αυτοκίνητα, εμπορικά οχήματα, eVTOL, λεωφορεία, πούλμαν και άλλα, φέρνοντας μια μικρή επανάσταση στην αυτοκίνηση.

Πηγή: unboxholics.com