targeted.gr

«Ερμής»: Η νέα κοινή ομπρέλα «Αστέρα» και ΕΛΕΤΑ

Στόχος του νέου σχήματος η αναβάθμιση των μεμονωμένων σούπερ μάρκετ με υπηρεσίες και προϊόντα που θα τα διαφοροποιεί από τις μεγάλες αλυσίδες

Ρεπορτάζ: Γιώργος Μανέττας

Και εγένετο ο… «Ερμής». Πρόκειται για το κοινό εμπορικό σχήμα που στήνουν οι όμιλοι αγορών «Αστέρας» και «ΕΛΕΤΑ», με απώτερο στόχο την ενίσχυση της διαπραγματευτικής τους δύναμης και την εξασφάλιση καλύτερων τιμών από τους προμηθευτές.

Πολύ σύντομα θα ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες, ώστε η νέα οντότητα (ΙΚΕ) να αποκτήσει ΑΦΜ και να καταχωρηθεί στα μητρώα του Κράτους.

Η επιλογή του ονόματος δεν έγινε τυχαία καθώς συμβολίζει τον «Θεό του Εμπορίου».

Η παραπάνω πρωτοβουλία, όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές φιλοδοξεί να δημιουργήσει νέα δεδομένα στον χώρο της «μικρής λιανικής», αποτελώντας «απάντηση» στην επεκτατική πολιτική των μεγάλων αλυσίδων.

Το δίκτυο των δύο Ομίλων συγκεντρώνει ανεξάρτητους λιανέμπορους απ’ όλη την επικράτεια -632 λιανεμπορικές επιχειρήσεις με συνολικό τζίρο περίπου 873 εκατ. ευρώ και απασχολούν 4.630 εργαζόμενους.

Το ενιαίο σχήμα σύμφωνα με τους εμπνευστές του θα επιχειρήσει να αναβαθμίσει τον ρόλο των μεμονωμένων σούπερ μάρκετ, προσφέροντας υπηρεσίες και προϊόντα που θα τα διαφοροποιεί από τις μεγάλες αλυσίδες και θα ενισχύει την ανταγωνιστικότητά τους.

«Η πίτα των 2 δισ. ευρώ»
Εδώ και μερικά χρόνια άλλωστε τα δυο στρατόπεδα βρίσκονται σε έναν… ακήρυχτο πόλεμο.

Η «επιθετική πολιτική επέκτασης» που έχουν υιοθετήσει οι μεγάλοι παίκτες με όχημα το franchise πιέζει αφόρητα τους μικρότερους, με αποτέλεσμα πολλοί να υποκύπτουν στις προτάσεις εξαγοράς που καταθέτουν.

Το δέλεαρ είναι μεγάλο αφού η μικρή λιανική συγκαταλέγεται στις δυναμικότερες κατηγορίες του λιανεμπορίου. Υπολογίζεται πως σε ετήσια βάση παράγει τζίρο περίπου 2 δισ. ευρώ, έχοντας ως βασικό πλεονέκτημα το διευρυμένο ωράριο, ακόμη και 24 ώρες το 24ωρο 365 μέρες το χρόνο.

Καθόλου τυχαία και η κίνηση του efood να επεκταθεί με δικά του φυσικά καταστήματα στη μικρή λιανική με την επωνυμία «efood local». Κάτι που επιβεβαιώνει πως ο «τζίρος της γειτονιάς» γίνεται στόχος όχι μόνο από τους μεγάλους παίκτες του κλάδου των σούπερ μάρκετ αλλά και από τις ψηφιακές πλατφόρμες παραγγελιοληψίας και διανομών.

Πηγή: ot.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *