targeted.gr

Shein: Ανοίγει το δίκτυο προμηθευτών της σε fashion brands για ανάπτυξη

modern clothing factory in China

Η Shein, ένας από τους μεγαλύτερους λιανοπωλητές μόδας παγκοσμίως, ανακοίνωσε ότι ανοίγει το εκτεταμένο της δίκτυο προμηθευτών και παραγωγής στην Κίνα σε άλλα fashion brands. Η στρατηγική αυτή κίνηση στοχεύει σε νέες πηγές εσόδων, σε μια περίοδο που η εταιρεία δέχεται πιέσεις λόγω των νέων δασμών των ΗΠΑ.

Πρόσβαση στο δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας της Shein

Με το νέο πρόγραμμα Xcelerator, τα brands που θα συνεργαστούν με τη Shein θα έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν:

• Εργοστάσια που αναπτύσσουν νέα σχέδια μέσα σε 5-7 ημέρες.
• Υπηρεσίες παραγωγής on-demand.
• Αποθήκευση, πωλήσεις και εκτέλεση παραγγελιών με χαμηλό κόστος.
• Παγκόσμια πρόσβαση στην online πλατφόρμα της Shein.

Ήδη, περισσότερα από 20 fashion brands –ανάμεσά τους το γαλλικό Pimkie και ο Φιλιππινέζος σχεδιαστής Jian Lasala– έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία.

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα απέναντι στην Temu

Η Shein, μετατρέποντας τις σχέσεις με τους Κινέζους προμηθευτές σε προϊόν, διαφοροποιείται από πλατφόρμες όπως η Alibaba.com και η 1688.com, καθώς απαιτεί από τα brands να ανοίξουν κατάστημα στην πλατφόρμα της. Έτσι, διατηρεί τον έλεγχο του οικοσυστήματος και παραμένει ισχυρότερη από ανταγωνιστές όπως η Temu της PDD Holdings.

Δείτε επίσης: Nissan: Αντιμετωπίζει καθυστερήσεις παραγωγής του νέου Leaf 2025 λόγω μπαταριών
shein
Οικονομικά μεγέθη και προοπτικές

Παρά τα εμπόδια για IPO στις ΗΠΑ, τα αποτελέσματα δείχνουν δυναμική:

• Καθαρά κέρδη: πάνω από 400 εκατ. δολάρια στο πρώτο τρίμηνο.
• Έσοδα: περίπου 10 δισ. δολάρια στο ίδιο διάστημα.
• Σημαντική αύξηση πωλήσεων παρατηρήθηκε μετά τους νέους δασμολογικούς περιορισμούς.

Η εταιρεία εξετάζει πλέον την πιθανότητα εισαγωγής στο Χρηματιστήριο Χονγκ Κονγκ ή Ηνωμένου Βασιλείου, διατηρώντας παράλληλα την έδρα της στη Σιγκαπούρη.

Συμπέρασμα

Η νέα στρατηγική της Shein να ανοίξει την εφοδιαστική της αλυσίδα σε άλλα fashion brands αναμένεται να αναδιαμορφώσει το τοπίο της παγκόσμιας μόδας. Με το Xcelerator Program, η εταιρεία ενισχύει τη θέση της στην αγορά fast fashion, προσφέροντας λύσεις που συνδυάζουν παραγωγή on-demand, παγκόσμια πρόσβαση και χαμηλό κόστος.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: Νέα εποχή στρατηγικής για την Εθνική Ασφαλιστική