Σημείο κατατεθέν της φιλμογραφίας του αποτελεί ούτως ή άλλως το Grand Budapest Hotel. Το εσωτερικό του ξενοδοχείου χαρακτηρίζεται από ένα πλούσιο και ιδιαίτερα ευρηματικό σκηνικό, με μεγάλες σκάλες, επιβλητικές αψίδες και πολυτελή χαλιά. Ο κόσμος που φτιάχνει, εκτός από μια ενδιαφέρουσα αισθητική εξερεύνηση, βοηθά ταυτόχρονα και στην εξιστόρηση της πλοκής, καθώς υποστηρίζει την ιστορία με διάφορους τρόπους.
Κυρίως, προσφέρει την ευκαιρία τους πρωταγωνιστές να εκφραστούν, καθώς τα σκηνικά συνδέονται πάντα με τους ήρωες της ιστορίας του. Για παράδειγμα, στο Royal Tenenbaums, το δωμάτιο κάθε χαρακτήρα είναι διαμορφωμένο διαφορετικά, προσφέροντας έτσι μια ματιά στον εσωτερικό κόσμο του καθένα. Το δωμάτιο της Μάργκο φερ’ ειπείν, έχει πλούσιες και βαθιές αποχρώσεις, προσφέροντας καταφύγιο στην πρωταγωνίστρια, ενώ το δωμάτιο του Ρίτσι, γεμάτο στα τρόπαια και σε πιο ανοιχτούς τόνους, δείχνει έναν τελειομανή άνθρωπο που προσέχει τις λεπτομέρειες.
Τέλος, στην πιο πρόσφατη μεγάλου μήκους ταινία του, το Asteroid City, έρχεται να κάνει κάτι πρωτοφανές ακόμα και για εκείνον: να δημιουργήσει μια πόλη από την αρχή. Τα γεωμετρικά τοποθετημένα σπίτια και η αντίθεση ανάμεσα στον καταγάλανο ουρανό και την έρημο προσφέρουν αμέσως στον θεατή το όραμα του σκηνοθέτη για τη συγκεκριμένη ταινία. Πώς αλλιώς θα μπορούσε άλλωστε να σκηνογραφηθεί μια τόσο γουστόζικη ταινία, με μια ιδιαίτερη πλοκή που δε μοιάζει καθόλου με την προηγούμενη φιλμογραφία του;
Επομένως, η σκηνογραφία στον Wes Anderson δεν είναι καθόλου τυχαία. Θέλοντας να εκφράσει το αισθητικό του όραμα, αλλά και να δημιουργήσει έναν κόσμο, όπου οι ήρωες του θα μπορούν να αφηγηθούν τις ιστορίες τους. Ο κόσμος που δημιουργεί προσκαλεί τον θεατή σε μία διαφορετική κινηματογραφική εμπειρία, ενώ έχει πλέον κατορθώσει να είναι αναγνωρίσιμη η αισθητική του πινελιά παντού. Αυτό που ξεχωρίζει βέβαια, είναι η φροντίδα και η αγάπη τις οποίες προσφέρει στις ταινίες του. Σε έναν κόσμο, όπου ακόμα και στο σινεμά επιλέγεται συχνά η εύκολη λύση, οι σκηνογραφικές επιλογές του Anderson αποδεικνύουν περίτρανα πως η αναζήτηση της αισθητικά όμορφου είναι ακόμα δυνατή.