targeted.gr

Η Upstream διακρίνεται στα MarTech Awards 2024

Η Upstream, εταιρεία τεχνολογίας στον τομέα του mobile marketing, με κέντρο δραστηριοτήτων της την Ελλάδα, επεκτεινόμενη σε 4 ηπείρους, διακρίθηκε στα MarTech Awards 2024 για τις παρεχόμενες καινοτόμες λύσεις τεχνολογίας μάρκετινγκ. Διακρίθηκε σε τρεις κατηγορίες, αποσπώντας ένα Platinum, δύο Gold και ένα Bronze βραβείο: Best Multi-Channel Marketing Initiative, Best Use of MarTech in Telecommunications, and Best Use of MarTech in E-Commerce.

Η διάκριση στην κατηγορία Best Multi-Channel Marketing Initiative βραβεύει την καινοτόμο συνεργασία της Upstream με έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους κινητής τηλεφωνίας στη Βραζιλία, ειδικότερα την αυτοματοποιημένη στρατηγική μάρκετινγκ, με πολλά κανάλια επικοινωνίας για τους συνδρομητές της, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να αναβαθμίσουν τα προγράμματά τους — χωρίς τηλεφωνικό κέντρο ή επίσκεψη σε κατάστημα. Η δεδομένη καμπάνια, μέσω στοχευμένων και εξατομικευμένων μηνυμάτων, προσέδωσε εντυπωσιακή αύξηση στην αποδοτικότητα κατά 52 φορές. Η εν λόγω στρατηγική, μόλις σε έξι μήνες, οδήγησε σε περισσότερες από 200.000 αναβαθμίσεις προγραμμάτων, με το 42% προερχόμενο από αυτοματοποιημένες καμπάνιες που ενεργοποιήθηκαν σε συνάρτηση με τη συμπεριφορά των χρηστών. Η επιτυχία της Upstream αποτυπώνεται τόσο στο Gold Βραβείο όσο και το Platinum.

Με το Gold βραβείο στην κατηγορία Best Use of MarTech in Telecommunications διακρίθηκε επίσης για τη συνεργασία της με κορυφαίο πάροχο κινητής τηλεφωνίας στη Νότια Αφρική. Μέσω της καινοτόμου πλατφόρμας mobile marketing – Grow ως λύση Software-as-a-Service (SaaS), επιτρέποντας την πλήρη διαχείριση του διαφημιστικού αποθέματος του παρόχου σε κανάλια push και ειδοποιήσεις κειμένου. Η πλατφόρα συνέβαλε στην απλοποίηση από την ομάδα διαχείρισης διαφημίσεων του παρόχου των βασικών λειτουργιών όπως οι οικονομικές διαδικασίες, η δημιουργία περιεχομένου, ο προγραμματισμός καμπανιών, οι κανόνες παράδοσης, η στόχευση κοινού, οι αναφορές και η τιμολόγηση. Τα διαφημιστικά έσοδα του παρόχου αυξήθηκαν κατά 50% μέσα σε μόλις 12 μήνες.

Η δεδομένη πλατφόρμα συνδυάζοντας τεχνολογίες αιχμής στην αυτοματοποίηση μάρκετινγκ, την πολυκαναλική επικοινωνία, την προβολή διαφημίσεων και την αναγνώριση χρηστών, παρέχει εξατομικευμένες εμπειρίες ενισχύοντας την αλληλεπίδραση με τους χρήστες, μεγιστοποιώντας έτσι τις επιχειρηματικές τους αποδόσεις και προφανώς καθιστώντας την μια από τις αποτελεσματικότερες εκδοχές στην αγορά των τηλεπικοινωνιών.

Στην κατηγορία Best Use of MarTech in E-Commerce, η Upstream απέσπασε το Bronze Βραβείο για τη συνεργασία της με ένα κορυφαίο παγκόσμιο brand στον τομέα της υγιεινής και υγείας, επαναπροσδιορίζοντας τη στρατηγική του στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω της αυτοματοποίησης του mobile marketing. Με την καμπάνια μιας στρατηγικής με προσανατολισμό στις κινητές συσκευές, δημιουργώντας μια ισχυρή βάση επικοινωνίας με αριθμούς κινητών τηλεφώνων με αυτοματοποιημένα μηνύματα σε πραγματικό χρόνο και στοχευμένες καμπάνιες SMS, η εταιρεία αύξησε σημαντικά τις πωλήσεις της κατά 10,83%, ενώ η καμπάνια σημείωσε εντυπωσιακή απόδοση επένδυσης (ROI) κατά 57 φορές.

H Χρύσα Καραμανίδη, CMO της Upstream, επισημαίνει:“Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που το έργο μας αναγνωρίζεται σε μια τόσο σημαντική διοργάνωση. Αυτές οι διακρίσεις επιβεβαιώνουν την αποστολή μας να ενισχύσουμε τους πελάτες μας με προηγμένες τεχνολογίες μάρκετινγκ που οδηγούν σε μετρήσιμη επιχειρηματική ανάπτυξη. Η επιτυχία μας οφείλεται στη δύναμη της ομάδας μας και στην εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι συνεργάτες μας.”